TRK 702

Kies je kleur 

Forest Green

Anthracite Grey

Pearl White

Vanaf:

€ 8.999   Incl. BTW

€ 8.999   Incl. BTW

€ 8.999   Incl. BTW

De getoonde prijs is inclusief BTW en inclusief rijklaar- en kentekenkosten.

Towards new horizons!

De gloednieuwe Benelli TRK 702 is een comfortabele, zeer complete en onvermoeibare globetrotter. Ontworpen om onvergetelijke avonturen aan te gaan en uitermate geschikt om eindeloos mee te toeren. Deze tweewieler is geboren om te reizen!

Met de TRK 702 kun je rustig cruisen én gas geven! Het stalen trellis frame zorgt voor robuuste stevigheid, de lichtgewicht aluminium swingarm met verstelbare monoschokbreker achteraan zorgt voor een stabiele wegligging en de forse upside-down voorpoten dragen bij aan een uiterst nauwkeurig stuurgedrag.

De Benelli TRK 702 wordt medio mei verwacht bij de Nederlanse Benelli dealers. Deze nieuwe allroad is nu al te pré orderen bij jouw lokale Benelli dealer!

Digitaal 5" TFT-dashboard met Bluetooth connectiviteit

Sportieve 17 inch lichtmetalen velgen

Vering met instelbare préload & rebound

Krachtige 698cc parallel-twin

Assist & slipper koppeling

TRK 702 Features

Klaar om ver te gaan?

Reizen doet je bewegen. Het verandert je. Nieuwe plaatsen. Mensen. Avonturen en terreinen. Deze nieuwe Benelli biedt veel comfort en hoge prestaties tijdens de verste reizen. Het sportieve maar functionele bodywork zorgt ervoor dat de wind zoveel mogelijk langs de berijder geleid wordt tijdens het rijden. De grote led koplampen met ingebouwde DRL zorgen voor een optimaal zicht en zichtbaarheid.

De TRK 702 is voorzien van een stevig stalen trellis frame dat perfect past bij het ontwerp en tegelijkertijd zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de robuuste aluminium swingarm met monoschokbreker aan de achterzijde waarvan zowel de preload als de rebound aanpasbaar zijn. Deze demper geeft 50 mm travel wat zich vertaalt naar 168 mm bij het achterwiel. Aan de voorzijde beschikt de motor over een upside-down vork met 50mm poten die 140mm travel hebben voordat de eindaanslag bereikt wordt.

De TRK 702 is voorzien van sportieve 17 inch lichtmetalen velgen welke het karakter van de motor benadrukken. Deze motor rolt uit de fabriek op Pirelli Angel GT’s in de maten 120/70 (voor) en 160/60 (achter).

Aan boord springt gelijk het volledig digitale 5” TFT-dashboard in het oog. Deze unit is uitgerust met Bluetooth waardoor smartphoneconnectiviteit tot de mogelijkheden behoort. Zo worden binnenkomende oproepen op het dashboard getoond en is het mogelijk om deze op te nemen met de knoppen op het stuur.

Veelzijdige prestaties

Benelli is druk bezig geweest met de ontwikkeling van de nieuwe 698cc metende krachtbron. Het kloppend hart van de TRK 702 betreft een moderne parallel-twin met DOHC-ontwerp. De EFI mapping van de twin is geoptimaliseerd om lekker veel koppel te leveren vanaf lage toerentallen en de koppelcurve lineair op te laten lopen op tot een piek van 68,2 Nm bij 6250 omwentelingen. Iets verder doortrekken levert naast een brede glimlach 76,2 pk (56 kW) op bij 8750 omwentelingen*.

De kruktappen zijn 180 graden verzet, waardoor massakrachten beter uitgebalanceerd zijn. Daarnaast is er nog een interne balans-as toegevoegd wat resulteert in een zijdesoepel lopende motor. Voeg hier een soepele zes-bak met assist & slipper clutch aan toe en het plaatje is compleet. Zo ben jij altijd comfortabel onderweg. Trip na trip. Kilometer na kilometer.

Met de TRK 702 ga je ver. Een forse tank geeft de mogelijkheid om 20 liter benzine mee te nemen. Exacte verbruikscijfers zijn nog niet beschikbaar, dus een range kan nog niet met zekerheid gesteld worden.

Het remsysteem bestaat uit dubbele 320mm schijven aan de voorzijde met zwevende klauwen welke 2 zuigers bevatten. Achter zorgt een enkele 260mm schijf met een zwevende klauw voor de nodige vertraging. De TRK 702 is uitgerust met de modernste ABS techniek, wel zo veilig!

* De TRK 702 is ook beschikbaar als 35 kW A2 variant!

TRK 702 Specificaties

  • Frame Stalen trellis frame
  • Vering vooraan (mm) Upside-down telescopische vork van ø 50 mm
  • Veerweg vooraan 140 mm
  • Vering achteraan Swingarm met laterale schokdemper met regelbare préload en rebound
  • Veerweg achteraan 168 mm
  • Voorrem Dubbele semi-zwevende schijf ø 320 mm, radiale 4-zuiger met ABS
  • Achterrem Enkele schijf ø 260 mm, remklauw met enkele zuiger met ABS
  • Voorband 120/70 - 17"
  • Achterband 160/60 - 17"
  • Type Vloeistofgekoelde parallel-twin, 4-takt, 4 kleppen per cilinder, DOHC met balansas
  • Cilinderinhoud 698cc
  • Boring x slag (mm) 83 x 64,5 mm
  • Geschat vermogen 56 kW (76,2 pk) @ 8.750 t/min
  • Max. Koppel 68,2 Nm (6,9 kgm) @ 6250 t/min
  • Koppeling Natte koppeling met assist&slipper functie
  • Versnellingsbak 6-bak
  • Zithoogte 790 mm
  • Wielbasis (mm) 1504 mm
  • Rijklaargewicht 235 kg
  • Tankinhoud 20 L
  • Lengte/Breedte/Hoogte (mm) 2198 mm / 925 mm / 1375 mm